
Wybory i nie tylko
Badania Exit Poll najskuteczniejszy pomiar faktów
Badania Exit Poll - doświadczenie
Badania w miejscu interakcji z usługami lub produktami minimalizują wpływ deklaratywności na odpowiedzi respondentów. Technikę Exit Poll z powodzeniem można wykorzystać w każdym miejscu, a jej zaletą jest to, że działa online.
Dzięki narzędziom, którymi dysponujemy jesteśmy w stanie przygotować oraz przeprowadzić badanie w każdym punkcie. Nasi klienci obserwują wynik badania w trybie online i co ważne, mogą ingerować w jego przebieg lub treść w dowolnej chwili.
Badanie Exit Poll można wykorzystać do różnych celów, np.:
- Zauważalność reklamy ( badanie w czasie rzeczywistym np. pre-test lokalizacji reklamy w markecie)
- Satysfakcja klientów chwilę po dokonaniu zakupu lub obsłudze sprawy
- Decyzje zakupowe
- Analiza czasu i czynności wykonywanych przez pracowników w punkcie obsługi
- Badania w trakcie eventów, konferencji, targów
Mamy bardzo ciekawy pomysł na to ja połączyć badania Exit Poll z badaniem Mystery Shopper.
Przykłady zrealizowanych projektów
Zalety Exit Poll
- Duża wartość pozyskanych informacji
- Opis faktów

Wybory powszechne
Realizacja badania Exit Poll IPSOS w ponad 100 punktach, gdzie pracowało ponad 200 naszych współpracowników.

Badanie w salonach
